Wednesday, April 11, 2012

rindu menaip

Tangan ini lancar menari-nari di atas papan kekunci tapi tak tahu nak mencoret tentang apa sebenarnya. jari jemari sudah rindu akan blog ni.

tengah tengok tv ni haa. ape cerita entah. untung sangatlah kalau ade cerita best memalam buta ni kan. akhirnya aku tekan remote control tu kasi off dia punya power. huhu.

aku sebenarnya sedang mengelamun. rasa jealous bila dengar kawan sebaya dah ada yg bertunang, kahwin.. sumtimes rasa nak kawen juga, cuma tak ade calon je lagi. hehe. pikir pikir, bagus jugak kawen awal awal ni, at least boleh kurangkan dosa asyik duk usha mister jambu di pasaran. hikhik. tak ade lah, aku gurau je. mana ade mase nak usha2 pun, sebab hobi aku memerap dalam bilik layan drama korea. hehehe.

aku ni antisosial ke? entahlah,. ade kawan sekolah rendah aku dah cop aku antisosial. kurang asam mamat tu,. tapi kengkadang rasa macam ye jugak. cuba lah cek hempon aku, berapa kerat sangat lah aku mesej orang dlm sebulan. tak sampai seratus pun rasenye. call orang pun jarang, yang ade dekat call history tu pun bernama emak, ayah, izah (kakak aku) , yati (bestfren aku kat uni) and lain lain tu housemet aku. hihi. aku kurang berkawan dengan budak lelaki, maybe sebab tu kawan aku tu cakap aku antisosial eh? Aku bukan apa, kurang selesa dan sangat tak biasa kalau nak borak borak tak tentu hala dengan lelaki. bukan nak kata aku ni baik sangat, cuma mungkin itu memang diri aku sejak azali lagi kot? haha

sekarang ni pun umur dah duapuluhtahun. tak main dah belasbelas ni. terasa jugak dah tua. tapi, kakak sulung aku pun belum kahwin lagi, so aku boleh la nak ignore kejap perasaan tua tu. hee :D

Perancangan aku,


  • 2013-2015/16 . degree in biotechnology kat ukm. kalau ade rezeki la, InsyaAllah
  • 2016-2017. kerja dalam bidang berkaitan dengan kelulusan aku. InsyaAllah
  • 2018. get married. umur masa ni dah 26, elok sangat la kawen kan. hihi. tu pun, InsyaAllah 
hemm, habis dah mengelamun,. esok cuti kann, hehe. nak layan aA+bB tapi mana tah aku letak novel tu. lupa pulak, nampak sangat umur dah meningkat. haha. tak ape la, mata ni dah kuyu dah. ade jugak yang lelap depan laptop karang. dan ade jugak orang kena bebel esok pagi sbb bazir letrik tak off lappy. hihii. 

sekian , assalamualaikum :)

No comments: