Friday, April 20, 2012

Life

Dear Cik Diary,

Hari ini belakangku sakit lagi. dah dua minggu ni. mak kata mungkin muscle pull. mak cakap aku tak banyak senam. memang betul lah tu, haha. aku tak rajin nak bersenam. kampung subang ni nak bersenam kat mana sorang-sorang? tak berani la pulak kan. dah lah encik warga asing berlambak dah kat sini. lagaknya macam diorang punya kampung kan. eii..memang sumpah tak berani keluar sensorang. hehe.

Aku dah tak masuk office. kerja tak ada, nak buat ape pulak nak datang ofis tu kan, takde sapa nak bayar aku pun. haha. sudahnye duduk membesarkan badan kat rumah. enjoy betul buat kuih bantal tetiap pagi. hehee. siapa ada nak offer aku kerja utk sebulan je,.nak jugak ni. sebulan je lah mampeww kan. haha.

Ramai kawan suruh amik lesen. sebab dalam kalangan housemet kat pilah tu, ai je yang masih takde lesen memandu. hai...siapa taknak amik lesen kan, juz ai ni bukanlah orang berduit sangat. parents nak pegi haji taun ni. nak beli itu ini. ai pun taknaklah nyusahkan mak n ayah utk mintak duit nak amik lesen. sebagai anak yang baik, kita kena ringankan beban mereka kan..? hehe.

okaylah cik diary. ai ni dah dapat penyakit insomnia. pukul tiga or empat pagi barulah boleh tidur. tp mak cakap paksa diri tidur awal. so ai rase pun nak paksa diri ni. Ai gudbai dulu ye..,,

-msKay-

No comments: