Tuesday, April 24, 2012

Panas

Dear Cik Diary,

Cuaca kat shah alam agak panas sejak dua menjak ini. Semalam saya dah makan dua ketul eskerim. adik saya sudah bantai dua cornetto baru yang iklan dekat tv tu. Saya makan level tropicana je.

Tidur pun dua kali. Tidur sebab panas. Pun boleh kan macam tu. Yelah bila panas, tak rasa nak buat apa apa. Duduk tercongok depan kipas and kemuadian terlena dengan keasyikan kipas.

Semua yang Allah jadikan itu mesti bersebab. Mesti ada silver liningnya. Konfem ada hikmahnya. kena yakin itu.

Kakak cakap: Boleh kurus macam ni. Peluh tak berenti.. Tak payah susah susah pergi exercise.
(biasalah saya tokok tambah sikit, Haha)

Mak cakap: Boleh hitam.
Ini hikmahnya ialah...aa,. mungkin emak nak sampaikan yang takpayah nak pegi pantai sanben2, dekat rumah pun boleh. Ini hikmah kan.. hehe

Hikmah lain?

Cepat sikit kerjakerja orang buat rumah depan rumah saya ni siap. Bising hari hari.


ps: rasa nak tempah tiket kapal terbang pergi negara sejuk

-MsKay-


No comments: