Sunday, April 22, 2012

Komen je tahu.

Dear cik Diary,

Saya suka komen cerita cerita di tv. lagak macam pengomen profesional. hikhik. semua itu macam dah otomatik pulak. Mana taknya, kadang kadang cerita seram boleh jadi kelakar sebab dialog2 pelik yang macam tak relevan dengan babak tu. Ke saya ni yang tak pandai dalam menghayati cerita? hihi.

cik Diary,

Kalau saya tak nangis tengok cerita sedih, teruk ke saya? Saya rasa dah macam mindset saya, "itu cuma movie, itu cuma drama, eleh dia berlakon je,," sebab tu air mata saya tak rela nak keluar kalau tengok cerita sedih sedih. hehe. cik diary pun macam saya tak?  Tapi kan cik diary, orang kata kalau tak selalu nangis, hati boleh jadi keras. Sungguh ke? Saya takut jugak hati saya keras,.. Ajarkan saya menangis.

cik Diary,

Yang seram seram pun saya tak takut. Hari tu kawan serumah ajak tengok cerita seram korea. Diorang jerit jerit tengok cerita tu. Tapi saya gelak gelak. Sungguh saya ni kurang normal kan? HAHA. Lepas tu tengok cerita seram omputih. Lagilah tak seram. hahahaha. Gelak jugak. Hal ini buat kawan saya cakap " Dia ni tak ada perasaan ke? " Cubalah tengok "White" dengan "Paranormal Activity 3" tu. Kalau Cik Diary pun gelak, saya normal la tu.

Haihh, cerita hantu klasik di tv ni sungguh kelakar. Bukan saya je, tapi kakak, emak, yang tengok pun gelak gelak tengok cerita ni. See, family saya memang macam ni. Haha.  Eh terkomen lagi...



-MsKay-

2 comments:

Unknown said...

pelik ah kau ni! hahahaha!. aku tgok citer sedih sikit je dah meleleeehhh XD

ms kay said...

aku abnormal sikit je bunbun. kau bagi la cerita paling sedih. nak tgk aku nangis tak :D