Saturday, May 1, 2010

aku dipinang lagi....=D

salam.....:P
aku patah hati..ececece..kene pinang patah ati pulak giler dah mengong dah aku...sume gare2 pinangan terdahulu...hakhak...adios kepilos amestos..pemende tuh? hakhak...
maksud dier, pening...ye, pening jer...muahahahaXD sile jangan pecaye.

so,aku tidak terlalu arif dalam urusan pinang meminang ni..ye lah, sebagai perempuan Melayu terakhir, urusan ini diserahkn kepade orang tueku..ehh..blog aku ke ni? hakhak..cek balik...haha..betul2..tenet tidak membohongi anda...wakakaka:P

aku serba salah kepade si dia yg telah masuk meminangku terdahulu..adakah wajar aku mengenepikannye kerane orang ke 3? walhal dier tak kurang hebatnye...si dia yang kedua pulak nampak hebat juga..manis..cool..caring, tidaklah sekacak si dier pertame..

adakah bodoh tuk aku memilih si dia kedua mengabaikan sidia pertama yang tampan bergaya, pintar dan bergaye? aku takut akan penyesalan yang tidak boleh ku berpatah balik.. ini soal hidup mati aku...si dia akan menentukan hala kehidupanku.. *kenape perenggan ni sedey+sensitip??

teman2, aku perlukan pandangan dan pendapat kalian...agar aku boleh wat keputusan tepat terbaik, besaaar punye*tibe-tibe

untuk memberi pandangan:
sile tekan post komen, tekan huruf2 di keyboard anda hantar ke laman blog saye...whee~

supaye tidak timbul kekeliruan, sy akan menamekn si dier pertame dan si dier kedue yang sedang cube menrebut hatiku yang suci lagi bersih ni...XD
berdebarkn..? hahaha..tungguu....;)

-


-


-

-


-

-

-tettttttt.....!

abang cayunk pertame~ Kolej Matrikulasi Perak
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-tenenetttttt......!
abang darling kekaseh gelapku~~> UiTM:diploma sains



haaa..hensem tak diorang?? sile komen2....jangan tekel diorang..tunggu rejek drp aku....hehehekk:D

sekian..salam mesre rakyat

wassalam:))

4 comments:

-ImanAzlan- said...

ahhh. bajettt~!
its funny though, the way ko translate offer ni kepade jejake2 kacak.erkkk..
nway, aku rasa kalau ko nak jimat masa, pegi amek matriks laaa

ms kay said...

hakhak:P
ko pegi matrx ke? huhuu

Unknown said...

iman pegi asasi dgn aku yay. haha.
klo cepat2 xleh kecap pon xgune weh
solat istikharah derr.
kalo ko rase boleh kecap metriks tu pergila matrik.
klo diploma pon oke ape, lambat pon lambatla asalkan sampai.

buat kali pertama aku bagi komen bermakne ni. hahaha:D

ms kay said...

bunbun~thanks 4 komen bermakne ni..aku pun da pikir2 balik, aku amik diploma sains je kat UiTM...blaja pun sains gak..same je cam matriks..xyah rush sgt..aku dgr klu pointer bgus leh pendekkn degree jd 2 taun je..
;)