Tuesday, May 11, 2010

Mood Da Kembali Normal ^^ no more tacing stories...

Assalamualaikum.......=)

ade terbace entry semalam? kalau da bace, sile buat2 tak bace ye..huhuu..T_T
aku tak taw la jembalang mane yg asut aku tuk tulis mende2 tu...wat segan jer..! aku takkn tulis mende2 merepek camtu lagik..huhu..InsyaAllah la..tapi kalau aku tulis jugak korang sile lempang aku dengan perlahan..*_*

Aku dah delete pon post semalam. Aku sendiri tak percaye aku akan tulis en3 sejiwang itu. but, honestly, itu en3 paleng jujur..hihii..tapi selame ni aku jujur jugak oke! +_+.....bunbun sampai tak percaye en3 tu..bagus..JANGAN PERCAYE....pasal aku segan biler ko bace,,,hahaa..*tp aku jugak yg post kat blog....huhuuuu

Anggaplah semalam aku mabuk walaupun aku ta penah mabuk..Tp jgn lar pikir mabuk yg haram jadah tu...oke?

Lepas luahkn kat en3 semalam, aku rase lega la wlupun xde org bace..aku rase aku dah merdeka..takde bebanan lagi...hooray! Alhamdulillah. Btw, tengs to bunbun coz dier care gak kat aku wlupun xseberape...tp aku taw dier eklaz..=))

Pasni, kite citer bende bes2 jer.takmo tacing2, takmo sedey2...sume yg hepi2 jer..
tu jer kot.....hahaha..oke, jumpe lagi;))

No comments: