Friday, May 7, 2010

Yay! Header baru punyer...;))

yay yay header baru..! yay yay header baru..! ehh macam bebudak la pulak mase bapak diorang balik..yay yay bapak balik! hahaha..aku pun camtu gak dulu.. T_T

First thing first, aku nak ucapkan berjuta juta terime kaseh kepade CIK BUNBUN tersayang kerane telah membuatkn header yang baru tu..hahaa...aku sayang ko sangat2, cayang;) opps! ini bukan stetmen lesby aw..auuwww XDD

Ikut plan asal nak kaler pepel..tapi, entah camner terjadi biru lak..hakhakhak...kenape ye bunbun? sile jawab! hahaha..tapi aku tetap suker...sebab ade setar...tapi kalau ade luv lagi best...hahaha..*ngade-ngade

alkisah aku tak reti wat header..tu suh bunbun watkn..dier expert...! ape org panggil tu, workshop ke ape, bishop kot, fotoshop, shopping ke haper aku tak ingat lak.. tapi dierlah pakar...hahaaXD yang penting header baru..yay! ^_____^ * senyuman yg lebar...
pasni leh suh dier watkn lagi..........muahahaha

aku nk sign out belog ahh jap..mane taw bile sign in balik ader pulak lagi header baru..suprise dari bunbun shayang..Mane la taw en?en? Bunbun pun tengah menyayangi aku skang..hahaa..*terjangkin keperahsanan bunbun..Virus?!

ok..babai..c u later...muah2 kat bunbun..yang len jgn jelez...;))

2 comments:

Unknown said...

uh tangkap flying kiss kau. lalalala;P

bek ko diam2 sket dahla gamba uh gamba zul habis aku kena henyak. hahahaXD

ms kay said...

alololo..gamba zul tp aku modelnyer,kn?kn? hakhakXD