Thursday, April 29, 2010

owhh.....macam mane ni?

Assalamualaikum paklong maklong, kak ngah, bang chik sekelian...............hakhak:P ade tak Datuk ke YB ke Tan Sri ke kat cni? Poyo jer aku ni...nak klik blog ni pun diorang takder napsu kot...wakaka;

cukuplah edisi repek merepek kerepek giler kentang okeh..kiter teruskan ke agenda utame ari nih...
topik yg orang tak minat nak taw sampai orang pun tak taw kerane tiade yg ambil taw....taw ke tidak? taw ke tidak? aku da tejangkit citer datin wannabe la pulak...haiyooo!

Today aku telah merelakan diriku berdating ngan doktor gigi..sebelom pegi tu aku da bayangkan da rupe doktor tu yg mesti endsem yg buleh menyejukkn jiwe..hakhak...bersiap pun da ala ala mak datin gitu...wahahaha..kali terakhir aku dating pun mase aku belum mencapai kebalighan lagi...skang ni aku suda cantik mude remaje...wehh..siyes, aku chantek? tak percaye? hahaha..sape suruh pecaye pun..wakaka..aku merepek lagi daaa...soli soli..hakhak

Namun, ku kira panas hingge ke petang, upenye ujan di tengahari...ehh, tak, td ujan pagi ngan petang je..tengahari panass....! ok..sambung citernye, sampai kat sane..aku disambut mesre oleh doktor tu...tapi......,,,,tak dapat la nk kaver ke-cun-an aku pasal doktor tu WANITA yer..WANITA! WANITA! sejenisku :((

aku pun dengan separuh tidak rela, terpakse la merelakan diriku ini untuk berdating...emm, aku kene ganti word dating tu ngan JUMPA....hukhuk

aku wat sesi kolaj..maksud aku tampal...ade kaviti lahh..tp kerane aku selalu tangguh pegi klinik , kaviti tu dah jadik besar...doktor tu cakap kawah gunung berapi..ntah haper la perbandingan ini..huhh..dier kate, teruk jugak la..so, dier tampal sementare dulu..klu maseh tidak hokay, dier terpakse wat rawatan akar....

dan itulah persoalan nye...aku tak paham rawatan akar yg di kobarkn mahal mencecah 4ratushengget..burn la duit tuk masuk matrik camnih..huhuh..:0
kot la kan, korang tawu pe mendenye rawatan akar tu, tolong dengan se-pelezpelez-nye, bgtaw kat aku yer...

hehh, bunbun genius! ko taw pe mende rawatan akar tu? ko WAJIB bagitaw aku.., hakhak;P

uhh...tu sahje entry arini..ade pantun sket yer...!

tengah hari makan pisang,
tolong komen ye shayang..;DD

wassalam.......

5 comments:

syahira ariff said...

wush
wat kolaj gigi pun mahal ker?
400 hinggit boleh beli baju sedozen
=D

ms kay said...

400hengget tu rawatan akar.....
tu la pasal...leh shopping sakan;P

Unknown said...

hahahaha! adeshhh
kenapa ada namaku disitu. gehgehh
tergelak je baca. buat kolaj. hahahakk
teringt kelas seni mse skola rendah daaaa. huakaka

ehh ape tu rawatan akar? haha. aku pon tak pernah pegi jumpe dokter gigi. hahaha!

ms kay said...

bunbun oh alahai..hakhak:P adoyaii.. kolaj... aku paling tak suke wat kolaj..! huhhuu:X

sakurara said...

hish.
mahalnye...
^^