Sunday, May 2, 2010

Pinanganmu kuterime, kande;)

Salam......apo koba kawan2 ku shayang? den mang syg kek kengkawan sumo.. maklum lah, skang ni den merasai kaseh sayang melimpah ruah...sobab kono pinang..hakhak;P

apo pasal den guno dielek nogori? pasal en3 kali ni ado kono mengono ngan Nogori Sembilan @ kampung kelahiran eden..

Den dilahirkan di Kuala Pilah....sebuah spital bename Hospital Kuala Pilah menjadi saksi kelahiran den sbg anak Negeri Sembilan...maksud aku anak mak ayah aku..hee;D
so, dah terbuktilah aku ni anak kelahiran Negeri Sembilan....

Sebenarnye, aku nk citer tentang pinangan pade en3 lepas...Pinangan Encik Pertame dan Encik Kedua..

Aku telah pun menimbang kelebihan dan kekurangan kedue2 pihak..Aku telah sedaya upaye untuk memilih terbaik tuk mase depan aku...well, aku memang cerewet...nahas kalo tak menepati cite rase ku..haha..ade sape2 nak menghantar pinangan ketige?? XD aku guraw jer taw..kang ade lak orang pinang aku sape nak jawabb??


Pilihan aku mempunyai tubuh yg gagah, artis yang femes sebab subut je ramai orang kenal...dier mude lagi..fresh la katekn..hakhak..means dier lagi jambu la...hahahaa..
aku suke mude mudi nih..hikhik;P

oklah, aku tak reti la nk berteka teki ni..aku tak pandai nak menyimpang nyimpak ni..hehe..aku telah memutuskan untuk menolak pinangan Encik Pertama..hahaha..aku gelak dengan kejam. hakhak..sile tepuk tangan bg yg vote kat Encik Kedua.... sile balik kampung bagi yang vote Encik Pertame..kahkahkahXD

Aku belum pun mencintai Encik Kedue..tetapi, aku lebih suke ikut care lame iaitu bercinte lepas kahwen...buleh begitu?

kepade Encik Kedua, aku berjanji untuk menerimamu dengan sepenuh hatiku, menyayangimu seluruh jiwe ragaku..aku berjanji akan setia padamu..hanya padamu..akanku buktikan bahawa kaulah terbaik untukku, InsyaAllah.....Ameen..

ok...bagi yang rase dah keliru gile2 melihat repekkan ku ni, aku nyatakan lagi skali pename2 Encik Pertama dan Encik Kedua:

1. Kolej Matrikulasi Perak
2. UiTM Kuala Pilah (Beting)

4 comments:

Unknown said...

uhohh. balek ke kampung halaman ekau ni. bhahaha:D msti ko termakan cakap aku ni. kekeke;P prasan jap

ms kay said...

hahaha...kampung aku bes ouh,... ^_^" aku da wat decision ni baru terbace komen ko..hakhak:P

Unknown said...

yesh bebeh! ahaha. aku bakal adek ipar ko la. aku japgi kawen ngan uitm alor gajah. wuuu~

muslihah melati said...

gud luck khairiah ! p/s : sori lmbt bc,quite bz