Saturday, March 19, 2011

alkisah MAMAI

yay! da bleh tulis...ritu xpat update blog bila pakai laptop ni.. dunn0 why. mungkin die demam mase tu.. hehe..

bile berdiri depan cermin, aku selalu rase aku gemuk.lengan bertambah besar. rase macam baju mengecut. kakak aku suke memomok momokkan aku bahawa aku gemuk. haha. kurang asam punya kakak. tapi aku tak kesah ape orang nak cakap. sebab gemuk tu sihat. eh, aku gemuk ke? *risau. xD

eh2, da lari tajuk. aku bukan nak cerita pasal gemuk ke ape ke. sebab isu ni sensitif. kalau ade yang sentap nanti, berdosa aku. huhu. shori shori..hee~

aku lupa bagi salam. Assalamualaikum..bloggers yang pintar, bijaksana, manja, hensem, cantik dan kool sekalian. hai mimi, aina, farah, ahmad, syahmi, aiman dan sebagainya.. :D

episod kali ni adelah MAMAI. ye, aku sering mamai bile bangun tidur, lepas basuh kain, mase online, mase dalam kelas tutorial, masa tulis entry ni. haha. senang cerita, aku selalu mamai. hahaha..

situasi 1 :

dia: khai, esok ada kelas tak?

aku: (diam)

dia: khai, esok ade kelas tak??

aku: (diam)

dia: khaiii!!

aku: Aaa? ape dia..? aku dah makan.

dia: ???

situasi 2 :
tempat: kedai makanan segera

aku: bangun nak basuh tangan.. (bwk pinggan)

dia: eh, asal kau bawak pinggan? bia je la.. hahahahahah

aku: tersengih2.. xD


hahaha..sebenarnye ade byk lagi situasi.. tapi biarlah dlm kenangan. malu den nak bongkar sume xDD
moral of the story, selalulaa fokus. bab aku ni da telalu fokus smpai tak fikir da ape kat sekeliling. tu jadi mamai jap tu..haha.

sekian short entry.. salam :)

No comments: