Saturday, March 26, 2011

"orang cakap aku comel. betul ke?" entry tema perahsantan.

Assalaualaikum cayang-cayang semua :) heyya! ada sihat? ada baikka? Alhamdulillah...

*kalau sy lelaki, da lame da sy pinang awak*

siyes. ade orang cakap camni kat saye. sungguh! terus jadik kembang kempis hidung ni. haha.naAs laa aku lau dier bace bel0g ni kaan..;pp

maka ciri2 perahsantan mule terbit. terus menuju ke cermin dengan gaye model muslimah. haha. (p0n bole) belek2 muke yg ade due tige jururawat hensem. i'm i cute? haha. gelak sendiri sebab da bole jwb sendiri. tapi..tapi.. orang kate, hanye orang lain boley judge penampilan kite kan? maknenye....betul la?.. hikhik.

slacknye, dier bukan lelaki. haha. kalau la yg cakap tu lelaki, aku pulak pegi pinang dier silap2. haha. Astaghfirullah. ape nak jadi ni Kay? haishh! orang cakap, taksalah nak masuk bakul angkat sndiri..sbb kite tak nyusahkn orang laen kan? weehaa.

kakak aku suke jugak amik gamba sendiri. pastu tunjuk2 kat aku n ckp "c0mey kan aku?" -_-"
tapi sikap dier tulah buad aku terpakse akui..kakak aku memang comel. haha. emm, kaklang kalau bace ni, jgn lupe belikan pizza selori ye..hehe.

atleast penaa la jugak org ng0rat aku. ajak c0uple la bagai. banyakk la k0rang punye c0uple. i'm not that type, okayy.. aku teringin nak becinte lepas kawen. rasenye lebih sweet kan? macam mak dgn ayah. yupss, my parent memang bercinta lepas kawen taww..da lebih dupl0h tawun woo~ maseh kekal bahagia.. Alhamdulillah..
comel jer..hehe


adesapesapenakpinangaku? ;)



wassalam..

1 comment:

Melin said...

Phewwwwwwwwwit! Heheh ;D