Thursday, March 24, 2011

Kisah Senyum

Assalamualaikum :)

tengah dalam sibuk study chem (seb0k la sgt kannn), aku teringat tentang kisah-kisah lame kat arkib aku.hahah.
aku takleh nak tahan-tahan lagi. mesti post.mesti post. weee~

ceciter. ceciter. hehe. nak citer la ni. sila hayati ok.


sejak kecik aku suke tersenyum. malah sejak lahir ke dunia aku telah tersenyum. tapi masa tu, aku senyum cara baby baru lahir. orang tak nampak. haha. oke.aku tipu. hehe. tapi aku pantang jumpe orang, mesti aku nak senyum. kalau orang balas, maka kembang la bunge2 hatiku. kalau tak balas.....hmm. nak buad cemano plak kan.. tapi menjadi masalah bile orang senyum kat aku dulu. aku jadi teragak-agak nak senyum balik. (toleh) konfem! dier memang senyum tapi kat orang belakang aku. haihh!

berjalan dengan kawan baik. berlaku perselisihan di jalan. bukan selisih paham. paham. heee

si penyenyum: (senyum)
tukang balas senyum(aku): senyum balik dengan yakin tulus ikhlas.
si penyenyum: (seperti nak menyatakan sesuatu)
aku: ready dah ni...
sipenyenyum: hai (kawan baik) sihat?
aku: (oh my..malunyeee....)

sejak dari tu, aku tak berape murah senyuman. haha. bole gitu? wee~
SERIK!




notakuku: PakTan (uncle) called me "The Smiling Girl" =D

No comments: