Monday, April 12, 2010

Sejak biler aku Minat mende bulat tu??

salaam kpade sume yg bace blog ni...(ader ke??)

topikzz arini ape? MENDE BULAT..ape itu bulat? round lah...ehh..sphera kot?
ape? ape? hahah...BUMI? oh betul....betul la ko salah...hakhak XD
penah denga bola itu bulat?? hah..so bulat tu mesti la bola kn?kn? tak setuju?? haha...sile sedar diri..ini entry aku oke...sile setuju sahaje...wakaka ;P

oke..back 2 da issue...aku minat bola?? tidak..tidak...tapi..tapi...
eh, aku tak reti la nak bedalih-dalih ni...terus terang oke..
seperti mana yg korang tawu, Sabtu lepas...PIALA FA final mari...wahh..tak teruje ponn..hehe...tapi teruje sikit pasal ade team kampong aku..Team Kampong? sedapp la namenye..hikhik..team N9 lah..team bola sepak taw..bukan layang-layang...

so dari semalam tu...(jumaat) da plan nk tgk LIVE oke..LIVE dari TV...huahaha.. so plan itu jadik kenyataan..satu femly aku dok tercogok pan tivi tu..cenel astro arena...sile paham aku da pasang astro..(wehh..kecoh lak..owg len da lame ade laa..)

minit ke 28.....kedah gol...adoi..panas jer...tapi....minit ke 39.....Negeri sembilan score pulak...oleh shafiq rahman..YEAY! 2nd half...dua2 pasukan tak de score...mase tambahan...tak score jugak..hadoiyai..sengit gilaks....hingge lak penalty....cukup mendebarkn....
paling kelakar....helmi eliza yang perasan emsem walopon memang emsem...huaha.....dah keeper tu wat la care keeper...ade aty nk main lak..hikhik....ke bulan dier sepak oke....hahaha..memalukan team dier betul...kene gelak...padan muke...hihihi...
da mememang rezeki N9 malam tu....akhirnya...YEAY!!!!

NOGORI SEMILAN MONANG!! O yeah!
bangge giler....bangge giler..yuhuuuu.....

P/S: sape tak sokong team ni jangan kutuk kat cni okeh...kat tmpat len takpe..takpe ke?? hihiii..

sekian sahaje...MAJULAH SUKAN TUK NEGARE!

4 comments:

Unknown said...

shaye tak sokong dua2 teammm! hahahakk :D

-ImanAzlan- said...

arghh! pi matii lah hang!! aku tak heran la negeri hang menang!!

*gaye penyokong kedah tensen*

hahaha.

ms kay said...

bunbun---> ko jadik pengadil je lah..! hehh;D

iman---> ekau balek kampung yo la jang oi...hahahah( gaye penyokong negeri sembilan mentertawakan kedah)

muslihah melati said...

hahaha,,yg ada ms bila ntah,N9 vs klntn,N9 mng..mmg patot la menang,,kesian kelantan,,lwn dgn 9 negeri..isk3..korg ni xpatot r..