Monday, April 26, 2010

Maktab suda out....tinggal UPU ngan matriX....ape pilihan ku??

Salam sume....!
kabare? waras? huhuu:)) pe kate sblom bace lagi exercise tgn dulu..haha..
angkat tangan kanan, genggam jari anda, buka jari, genggam buka, genggam buka...okeh, tangan kiri plak, angkat tangan.., genggam jari, buka, genggam buka, genggam buka. oke, turun tangan...lame2 nnt ade bau..hakhak..lu pikir la sendiri..kehkehXD

artikel kiter hari ni ialah mane satu pilihan kalbu..eh..qalbu..hehee:)
aku percaye handredpesen korang sumer mesti ade mintak ipta kn..? maktab mgkin xramai..lg satu matrik...

keputusan matrik ngan maktab dahpun kuar, tinggal UPU jer..aku tak rase ade korang2 yang tak mintak UPU kn? emm, soo,, ape pilihan korang?

seperti entry lepas aku da bgtau aku dpt matrik perak..maktab aku tak dpt..upu entahla..

masalahnye skang, aku masih ragu2 nak pilih mane satu..poning den dibuek ea...dush..
omak soh masuk maktab memulo, tp den tak dapek,,fuhh..selamat..! heheheh..pastu mak suh masuk u je amik diploma...mak kate matrik perak tu jauh..adoii..camno tu?

aku pikir la kn, mane2 blaja pun same..orang kate dimana ade kemahuan disitu ade jalannye..aku tak taula..matrik or upu? matrik or upu? matrik or upu? adesh dish dush!

11 comments:

xpertwiz said...

hahahha.........aku isi UPU bulan 2..! lagi hebat..punyer la malas aku nk isi

ms kay said...

hahaha..malas kronik tu...:P

izAh d' Carrie juNior said...

matrikk...dokat je perak 2..heehe.. ;)

syahira ariff said...

samer laa~!!
me dapat matrik pahang,maktab x dapat
T___________T
rugi daa takleh elaun
na amek diploma aper?

nur,=]
kommentla new entry sy
huhuhuhu

Unknown said...

eh, ade budak syahira ni di sini. haha!
eh kahai, klo dapt upu bek amek upu.

nila nasihat dri budak tak apply matrix. haha!

Amir Syahir said...

plih mne sesuaii.

ms kay said...

@izah- dokek la sgt...hukhuk

@shahira- heheh..so, masuk matrx x ni? sy mohon microbiologi kat uitm
err..ar u bodek-ing me? hehehe:D

@bunbun- biler mase aku kahai nih? huhuh.. ko ape taw bunbun..sudah! dok diam2 dic2...hahaha:D

@hiro- yup, thx ;)

muslihah melati said...

tuh dio! tubit doh loghat N9 dio,,haha
kawe pong nok kecek klate,buleh ko?,demo pehe ko dok? msti xfhm punya neh... keh3
ok r,nk smbung bc agi

ms kay said...

liloblumario~heheh...ringan2 leh la den paham..jgn yg susah2..haha:P

muslihah melati said...

hahah..ok ok.eh,asal xkuar gmbr ek
sy ada gravatar
hmm,,9t nk try lg(xcntek xde gmbr.keh3)

Unknown said...

aku sarankan ko amek matrix perak.sane byk jodoh kacak.tambahan pule,
jaoh pjalanan, luas pmndgn. smpai bile ko nk stuck kt selangor je, mcm aku nie?
hakhak.