Saturday, July 2, 2011

Penat

Assalamualaikum.

Aku tengah tengok kartun Doraemon. Gelak-gelak tengok Nobita yang macam kena sampuk. ngahaha. padahal aku tak paham pun. agak2 je. =P

Oh sebelum terlupa. tahniah kat abang cik kay yang baruu konvo pagi td. C0ngratz Broo Fadhil! Untunglah dah tamat Diploma Tahfiz kat ITQANS. and taklama lagi bakal further study ke Mesir bidang Qiraat lau tak silap.. Alhamdulillah. Hopefully kau boleh jadi role model kpd adik beradik kita lagi2 aku :) 

Semalam tidur pukul 1 pagi. duk golek-golek atas katil cap ayam yang empuk sgt (tangan di dada mata ke atas). aku rasa kira-kira pukul dua pagi jugak laa baru aku fully lelap. terfikir nak record ape aku buat masa aku tengah tidur tapii pikir balik seram mana tahu ade benda lain duk landing seblah aku. seriauu mak, nak :P

Today ade MODUL WAJIB PERGI lagi tapi LDK pulak. nanti lah i story morry ye. ngantuk dah. antara sebab aku tak suka LDK adelah, tak ade lunch provided. habis perut masuk angin buatkan aku terpaksa tahan lama untuk membebaskan segala angin yang terkumpul seperti mata ganjaran hotlink tersebut.
sekarang kat seremban. abis ldk terus ikot mak balik seramban. yay. :)
em, nanti i cerita pasal ldk ni ye kat entry berikutnya:)

lelap si cik kay lelap. lalala(menyanyi ikut melody sikataklompat)

-wassalam-

2 comments:

Unknown said...

makan je tawwwwww!

ms kay said...

eh bahayalah kalau tak tawwww makann :D