Thursday, July 28, 2011

Outdoor Lab

Assalamualaikum.

Durian sedap. kau taksuke?
AAK? haha
urggh. tengah sakit perut. banyak minum 100plus la ni. haha. kejadah minum 100plus tengah2 malam camni. kunun2 nak kembalikan tenaga yang separuh jiwaku pergi ni. i wonder, sejak balik pilah ni, tetiba rajin pulak perut ni meragam. ini tanda-tanda awal homesick ke? atau cuma helah perut aku yang telah dimanjakan dengan masakan sesedap oren emak tersayang? Durian. yaa. mungkin durian yang aku melantak tak hengat kat subang minggu lepas. eh, tapi tu minggu lepas,.ade lagi ke sisa lam perut i nih? ahaa. okbai.

Tak.entry ni bukan nak mention rumah aku dengan tempat jual durian tu macam dari bilik g dapur je.




MASUK HUTAN? WOAHHH! kobaran di dada. malam semalam siap da pikir2 mesti best masuk hutan. well, pencinta alam memang begini. dah fikir nak posing kat pokok paling besar kat hutan tu nnt pastu nak aplod kat belog ni. sebenarnye aku tak fikir macam tu. saja hiperbola. Lagipun aku tak suke hutan UiTM ni sebab kaki aku pernah tergelecek kat sana mase walkathon jungle walk sem 1 dulu. HAHA -.-"

Siaplah bertracksuit bersportshoes bagai. eii. menyampah. tipuu belaka. mana hutan yang diwarwarkan.? kami juz buat experiment kira populasi tumbuhan tu kat tangki air tu je. ohh, kalau aku species semut, aku setuju itu hutan. -.-"

gerak ke lapangan kajian.  baru otw, dah hujan. haha

other groups


nilah dia HUTAN yg dimaksudkan. grr!


ini bukan game tarik tali rafia
quadrat experiment

orang patut nye campak je dawai patsegi tu. kitorang siap boleh pilih lagi pastu letak elok2 atas tumbuhan yg kitorang nak amik populasi tu. hahaha. bijaksana memang begini :D
 
snap2 with bestie wajib ada. credit: Mahfuzah :)



memang wajib kena bergambar gini pun. haha.  



Puas dengan gegambar ni? haha. gambar posing la banyak. ngahaha. teringat aku takut2kan yati pasal pacat. siap pakai stokin panjang da dia. last2, yang hadooo :p


oh, memang tak ngantuk pun taip entry tengah2 malam gini. okbai.

wassalam.

2 comments:

Unknown said...

fuhyoooo. lapangan kajian. haha. mcm best je weh tsk tsk * tetibe

ms kay said...

bunbun

ayat kenaa bombastic, babe. ahaha :D

best? emm..boleh laa (tak ikhlas nih) hahaha