Monday, February 28, 2011

menyesal sambil gembira

Assalamualaikum...semoga anda mendoakn kesejahteraan sy juge. tenkiu with love. hehe.

mari ikuti perbualan Siti Nur AKAL dan Nurul HATI yang saling bertingkah..

Hati: (memandang hempon nokia yg sudah ditelan zaman) aku raselah kn, sudah tibe masenye untuk tukar hempon baru nih..hehe

Akal: banyak duit kaw? dah kaye sangat dah ke....

Hati: guna duit pnjaman pelajaran tu sikit ape salahnye kan..bukan nak yg mahal2 sgt..stakat ade kamera, bleh 3G..hemp0n skang an murah2 jew...kaw nak dengki ni knape?

Akal: (menggeleng2kan kepale cam table fan) ish3x kaw ni... duit pinjaman tu untuk study lahh.. membazir je kaw taw tak..hemp0n nokia ni kan still okay..tak penah wat hal kn?

Hati: aku slalu miss kenangan2 kat universiti ni.. lau ade fon canggih sket, at least leh jugak la aku snap pic2 kenangan sbg budak universiti.. takkan tu pun salah. pepandai la aku jimat cermat pas ni.. aku pun mmg da plan nak diet..hehe

Akal: kaw kan stay lua skang ni..byk pakai duit..cukup ke duit kaw nnt? takkan still nak p0w parents kan..
NOKIA X3 TOUCH N TYPE
ni dah jadik hakmilikku..pink! haha

Hati: insyaAllah cukup.. aku da buad kira2 dah..jgn la tension sgt..chill beb..elaun mkn pun still masuk kn..

Akal: hemm,, suko ati kaw laaa.. gudluck!

Maka hati berjaye mengalah kn akal.. maka entry ni boleh kasi tajuk len ~ PENYESALAN YG TAK IKHLAS~ adehh..


pesanan penaja: jangan tiru macam sayaaa

No comments: