Saturday, February 12, 2011

angan-angan :D

today birthday my h0usemate, Syu. Happy Birthday to her! :) May Allah bless u, Syuhada Nazri :)

okayy.. mari tarik napas amik mood dulu..tak payah tahan lame2. nanti bau pulak belog ni :D

are u ready kids? Aiyai kapten! ~~

aku suke berangan. siyesly sukaa. dah macam rutin harian aku lah. kalau tak berangan satu hari rase tak lena tidur sampi terngigau-ngigau. kadang kadar meleleh air liur mase tidur sebab kempunan nak berangan. sorry. tak senonoh i kan. hee~

banyak bende yang aku angankan. adekalenye sambil makan pun aku berangan
~nanti nak masak macam ni jugelah~ *mcm penah denga? ahakz

sambil bace buku pun aku berangan. nak2 mase bace novel.aku salu jadikan watak heroin tu watak aku sebab hero dier cool dan digambarkan hensem serta ade ciri2 suami mithali xD
bab tergelak sorang-sorang tu biase. naseb baik aku jenis bace novel lam bilik jer. taklah kene bahan ngan orang lain.hahaha :D

aku penah berangan nak kawen dengan -------- haha. mane boleh kasitaw. bocorlah rahsie i nanti. lagi ter0k kena bahan nanti. skip. (bole pulak nak skip2. igt application SIAPA ANDA DALAM HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH kat fesbuk tu ke? )

disebabkan semangat keberanganan aku nilah aku dapat mereka karangan panjang lebar mase spm dulu. haha. berbaloi baloi tahu?

lagi, aku suke berangan dapat boyfren romantik kasi aku bunga pastu bawak g jalan-jalan naik kete sport die. kete sport okayy. tak mainlah kete gen-2 . taste nak tggi aje kannn. mensampah kau orang bace kan?

aku salu berangan ape jadi kalau aku eksiden walaupun penah eksiden ringan-ringan je jatuh beskal mase kecik2. aku bayangkan kalu tangan aku patah, cuping telinga hilang,, bulumata habis terhilang jugak. macam mane eh? pemikiran tak sehat sebena nye nih. ade ke pat0t berangan cenggitu kan? Mintak jauhhh ><


aku berangan nak ade muke cerah tulus bersih sumu (suci murni). ~ukurlah sendiri~ ade hati kan. dah kalau keturunan ade campuran indiayu tu, toksahh laa nak berangan sangat kan..huuu~

 tapi kadang2 angan2 sy tu, tak semestinye sy betul2 nak. juz saje2 atas niat berangan sahaje. mengisi mase lapang semate-mate. haha.

orang kata:

cita-cita tu bermula dari angan-angan.. yeahh. aku memang salu berangan jadik psikiatrist. aku memang teringin sangat nak selami hati2 insan bercelaru ni. ade niat nak bantu mereka. baik nyee...anak sapaa lah ni :D


so, bloggers sayangs semua suke nak k0ngsi hobi berangan saye tak? hee~

sekian. wassalam.

(p/s; blog ni kejap naik kejap turun followernye. kenape? sile bagi nasihat)

No comments: