Saturday, December 10, 2011

drama korea punya pasal.

TERJEBAK.
em, aku patut letak tajuk ni. tapi takpelah. jari jemari ni malas nak backspace taip balik. aku seorang gadis yang sangat jarang nak layan drama korea ni. kau orang harus tau itu. 

TAPI sejak semester lepas tepatnya masa study week, ade seorang kawan suruh aku tengok satu drama popular, Boys Over Flower yang aku rasa kau orang sume tau. haha. Ok, aku suka drama ni sebab dia berorientasikan drama student high school. entah la, walaupun aku dah masuk universiti, aku tetap suka cerita budak sekolah. siapa kata aku tidak matang? sshh. ramai suka Jun Pyo. biarla ape orang nak kata, tapi aku suka lelaki yg lembut tu, Ji Hoo. sebab aku minat dia, then aku layan pulak Playful Kiss. siyezly, aku jatuh hati lagi. haha. watak dia sebagai Baek Seung Jo, budak sekolah yg genius tapi sombong gila nak mati. korang boleh la nak cakap aku minat lelaki yg pandai. yang penting pandai masak. agaga :D




masa cuti sem ritu aku keje. aku beruntung gila sebab keje aku senang je, sambil2 keja layan drama kat Maadu takpun Dramaload. takpayah cakap la, byk jugak drama aku abiskan sepanjang cuti sem ritu. bukak sem, lagilah aku amik drama2 kat osmet2 yg mostly layan korea. haha. em, meh senaraikan mana yg ingat. 

  • city hunter
  • prosecuter princess
  • princess hour
  • my girl
  • lie to me
  • coffee prince
  • my princess
  • dream high
  • spy myung wol
banyak taak? hahah. dalam banyak2 yang disenarai ni, aku paling suka drama My Girl. sebab hero dia hensem. dan cool. dan sweet. kalau dah suka, sume sifat positive ade kat dia. agagaga:D

oke lah. tu je.. nak tengok drama lain pulak. em, na tgk pe ea.. drama jepun pulak la. Ouran High School Host Club. macam best sbb ade perkataan high school. hihik. 

okebai :D

No comments: