Wednesday, May 25, 2011

Result Exam Semester 2

Assalamualaikum

hari yg tak ditunggu-tunggu akhirnya tiba.

EXAMINATION RESULT
JAN-APR2011
ON
25th of MAY 2011

12 TENGAH MALAM 

semua pakat tulis kat facebook berjemaah ----> ALHAMDULILLAH
aku terus jadi seram sejuk. eh, bukan ke HEA cakap pukul 9 pagi? errrr....
tetibe kawan aku start chat ngan aku.. lega2..katanye.
aku jadi serbatakkena.
ye, siyez sangat aku takut. sebab ape?
dalam otak asyik membayangkan:
PHY210: fail

sampai satu tahap, tangan aku jadi menggigil serupa terserempak dengan hantu kum2 telemovie aku tengok kat youtube tempoh hari. tapi aku tak gigil pun tengok cite tu. HEHEK :D

aku jadi tak tentu arah, jiwa kacau (ahaha) sambil merenung2 button
PRINT EXAMINATION RESULT 
memang tinggal 1 CLICK je untuk aku tau keputusan exam.

at last, aku mengalah jua. eh aku pun perasan ayat aku skema. ele, style la orang baru dpat result. muahaha;p
aku KLIK, than TUTUP MUKA dengan tangan. aku renggangkn jari sebab mesti nk tengok juga. haha. memang macam aku tengah tonton cite seram KHURAFAT dulu..haha

TADAAAA....
BEL B+
BIO B+
CHM A-
CTU A
HBU A
MAT A-
PHY B-

ALHAMDULILLAH 10x aku sebut sambil meraup tangan ke muka.
siyez aku HAPPY sangat physics aku LULUS. hahahah ^^

GPA? haha.. syukur. meningkat dari sem 1.
tapi takdelah masuk senarai DL. haha. korang bajet aku DL ke?
tak2. entry ni entry SYUKUR sangat2 sampai bole jadi berjelaaa. hehek:D

THANKS semua lecture yg mengajar. specially SIR NAZMI yang 2sem berturut ajar kimia :D
kalau ade rezeki, ajar la kami lagi..hehek :D THANKS jugak kat MAK dan AYAH yang saluu hulurkan dorongan, sokongan moral dan material dan duit. eh? hehee.. THANKS kawan2 yang saluu bantu lam subjek2 yg Cik Kay lemah. thanks. thanks :D

pastu aku terus pengaruh kawan aku AINEE yang sangat takut nak check result dia supaye dia check.
tebakan aku benar. dia DL! hehe. same goes to my bestfriend YATI
happy for her!

kepada anda semua yang berjaye dapat DEAN LIST, a very CONGRATULATION okayy 
memang timbul kejelesan tapi sebagai pembangkit semangat je.
hehehe

SEKIAN
wassalam
 
 

 


4 comments:

Melin said...

Congrats!!!
Gempak tu results die. ;)

aini said...

mak aii..btw,tengs supp0rt lar syg..:)

ms kay said...

@Budak Chomot~ tenkiu! alah, result dia lg masyukk kan :D


@aini~ alah babe,,..kau bacaaa bel0g aku? haha. kant0i aku seb0t2 sal kau xD Kau pun salu support aku, dgr prob aku..tengs ea. hee~

Unknown said...

hahah. tahniah la beb. =D hebat maths ko ekk. lepas ni boleh ajar aku. kuikui