Saturday, January 8, 2011

saye seronok datang kelas, termenung pastu clasrep kate klaz batal. hati ini berbunge bunge.

assalamualaikum warga kota dan desa di mana jua anda berada xD

kau orang rasela kan, tajuk tu aku bersifat hipokrit atau konkrit? haha. saje bagi option sebab nak dengarkn bunyik belakang dier same. krit krit jugak..hahaha. :D

adat di uitm bila semester baru bermula, lecturer xde lah, klaz batal lah, macam2 hal. adalah lebih afdhal if lecturer or HEA tu inform awl2 kat student kalau xde klaz. ape susah, fb je la. kan senang..haha xD
kami student luar kampus. tak duk kolej, so, adelah suatu pembaziran mase membiarkn kami menunggu lame..

yang kne naik cab tu, sgt membazir wang ptptn kami.. for example hari khamis n jumaat(semalam) saye takde kelaz langsung..tak bleh tahan bile k0k0, kete oren jurulatih un taknampak walau lampu kereta beliau.. dua hari yg sia2 yg patutnye saye leh duk umah bas0h kaen.. :P

ini luahan perasaan sahje ok.. mane lagi nak mengadu selain pada-Nya n blog ni sebab kau orang bace belog aku, aku jadi seronok..tawu belog ni tak pemes.. =__=

kejap 'aku' kejap 'saye'. see, minda tak stabil. malas nak betulkan..hehe

ok. fesbuk ade notification. tak reply kang dia org merajuk kau orang nak pujuk? haha :D

selamat malam! :)

2 comments:

Unknown said...

hahah.

kelas batal hanye best apabila aku dpt informasi itu tatkala aku masih di atas katil.

:D

ms kay said...

kapten-
haha.taw xpe. aku da ar duk uma sewa do..
mmg panas ar lau dpt taw mse da smpi klaz..