Tuesday, August 3, 2010

Walkathon VS Demamthon

Assalamualaikum w.b.t....
agak lame tak mengupdet belog. ye saye tahu.

status ketika ini : keseorangan di rumah sambil melayan facebook dalam keadaan demam dan batuk serta bersweater....

imbas kembali.......hari : Ahad ( 1 Ogos 2010 ) waktu : 7-11pg...
WALKATHON AMAL MESRA SEKAMPUS
kat UiTM Kuala Pilah......sudah tentu saye mengambil bahagian...huhuhuu.... berjalan sejauh 5 kilometer kot....takpasti...tp lebey kurang la... bukan sebarang walkathon taw... walkathon @ jungle walk. senang citer jalan dlm hutan la...huhuu.. ingatkn senang jer...coz dulu pernah ikut masuk utan time camping.... tapi yang ini...aduhai lalalala... da macam latihan askar pulak.... pnjat2 bukit, gelongsor....lalu lam longkang yg bertangge tu...huhuu..kat longkang hikmat tu la, aku terus menge'cop' walkathon sbg my unfortunate day..huhu... sebab? aku jatuh T_T
 Maka dengan itu, aku dianugerahkan pemenang top ten dari belakang award yg direka sendri kerane kempunan nak award jugak 

Hari ini ( 3 Ogos 2010 ) waktu......sepanjang hari
Demam. Adakah kerane walkathon? atau suratan takdir? atau kebetulan nak tiru akak aku yg bersame2 demam di shah alam? Tak perlu jawab. Hahaha..
Ade kuiz Mat @ Precalculus..tadi.. nasib baik senang...ahaha..bajet jer senang...jage kamu kalau tak dapat fullmark! Lab report  tak siap lagi..aku tak bermaye..oh tidakk.... 
tak mau pegi pusat kesihatan. bukan dier nak bagi MC pun....kecuali ko macam da nazak tu, ade la peluang nak dapat MC....huhuhu...sian aku tengok senior yg demam aritu...kene g kelas gak... skang aku pun same..huhuuuuu...

Ok la...mate dah berair ni...nak taip pun da tak sanggup... Ya Allah, berikanlah kesihatan kepada hambaMu ini...Ameen...

Jumpe lagi...Tata....Babai....Daaa! 
Wassalam :)
    



2 comments:

saudagar gaRAM.. said...

kuala pilah??guna ada dok bawak van lagi ke skrg?
gua pegi 10 tahun lepas..ada cendol sempoi kat bus stand..

bulan lepas gua pegi,still ada lagi..

Unknown said...

haha. apsal bole dmm doe? wea lame gle ta jumpe ko en. ;p

tp aku sokong! da mcm nyawe2 ikan paus, baru r mereke mawu bg MC. (>.<)