Wednesday, May 2, 2012

Bila cakap pasal calon dot dot dot

Dear Cik Diary,

Saya nak bagitahu, hati saya telah pulih. Hati saya tak berdebar lagi bila sebut nama dia. Alhamdulillah.



Cik Diary,

Budak deploh taun macam kite ni memang akan mula rasa gatal nak kahwin ke? suka na cakap pasal early marriage. kuikui =P

Hari tu kite sembang dengan abang kite yang kat Mesir nun. Memula sahjee la nak menyakat dia. Kite tanya,

"Dil, kau dah ada calon ke dekat sana? Yelah, boleh cari calon yang baik baik dekat sana yang sama belajar," Hehe. Kite tau dah senanye abang kite nak jawab ape,..

"Aku mana pandai bab bab ni.. Kau jelah tolong carikan untuk aku, "

Kuikui. Memang aku tahu dah, sengal punya abang. umur 22 dah. Bab perempuan dia memang cetek. Kihkih. Tapi abang Mesir ni better dari abang Sri Petaling tu. Yang tu rasanye perempuan yang takde kena mengena dengan family kitorang memang dia tak kenal langsung kot.. Hahaha.

Berbalik dekat abang Mesir. Kite reply dia,

"Aku mana tahu nak carikkan calon kau. Apa kate kau carikkan je calon untuk aku. Hehe" Ini motip sebenar. Nak mengorat kawan dia. Kuikui. =D

"Amboi, kemain lagi. Abiskan belaja tu dulu, nanti baru pikir pasal kawen. Kak Wani ngan Kak Lang belum lagi, takkan nak langkah bendul?"

Adehh, kite tak mintak nak kawen sekarang. Kite mintak calon je. Hemm, BAIK, abang.


-Ms Kay-

2 comments:

Fariz Reza [FR] said...

hehe : D
amboi2 miss kay
btw...salam perkenalan

ms kay said...

@Fariz Reza

kemain saye kan. hehe
salam kenal juga. :)