Monday, September 6, 2010

aku da berpunye.... bakal bertunang tak lame lagik ^_^

assalamualaikum.......

Haa! terkejot tak? terkejot tak? seorang budak pendiam nerd pemalu malu kucing kucing pun ta malu cam dier telah membuka rahsier yang sudah lame terpendam....whadde??

since ak skola lg... bile aku stat gosip2, ade jer yg ckp.."khai da maju.." korang ni ape kehalnye? ape yg maju nye? biase la tu perubahan hormon...mesti la berubah gak personaliti tu kn? haha

aku pernah ade peminat taw...oke perasan. betul la.. tak caye cube wat survey..haha..cume tak ramai kot..sebab aku cume cantik sikit lagi nak same ngan wardina saffiyah personaliti tv3 tu..hahaha. oke 2x perasan.. aku suke perasan skang ni sebab aku rase org len da tak perasankn aku..sadissss T_T

Tapi sekarang aku happy...sebab da ade orang amik berat pasal aku... he's my future spouse..teman hidup..
aku yakin sangat aku akan bahagie dengan dier....sebab dier jer yg boleyh motivate aku... dier jer yg boley cairkan hati aku....walaupun sumtime aku tension ngan dier... mane taknye, dier suke sakat aku., uji aku macam macam...tapi aku taw dier sayang aku sgt2... dats why aku jatuh hati kat dier...

Plus plus plus.... dier kaye n boleyh buat aku kaye jugak...tengteng treennnggg! ade terpancar sinar raut wajah seorang pisau cukur disitu...haha,,,ape salahnye kaye....memang aku punye impian sejak dulu.. nak jadi kaye...tak salahkn jadi kaye? kan? kn? sebab tu aku boley ckp dier ni my mr right...wuu..sukenye...luvluvluv...heheee~

tak lame lagi aku nak bertunang....Parents aku pun da berkenan ngan dier..aku lagi lah berkenan awl2..haha dasar anak perempuan terbaik zaman sekarang..muahahaha:D

UMLI, kau pelita hidupku... UMLI, kau penerang hatiku.... UMLI, kau sumber inspirasiku... UMLI, i miss you, I LOVE YOU, UMLI <-----> ILMU :))))

Ya Allah, kau berkatilah kami... semoga kami dapat bersatu dalam redha-Mu...Ameen...

ape kau orang rase lepas bace entry ni??
hehehe :P

sekian,
wassalam......

No comments: